Gäst virrs Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Visste inte vart den här tråden skull va så jag sklriver den hrä! SÅ j*vla BÄST ATT PS3 kommer ut i November:D Woho!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 det skulle ha skrivit detta i "övriga konsoller" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Va du värkligen tvungen att göra den här tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 eh det släpps i japan i november sen i amerika. så vi kommer få spelet ungefär i början av 2007. ledsen att krossa dina drömar. men det e sanningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Men lixom Aftonbladet skrev ju att Ungefärlig Leverans i slutet av November! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 eh det släpps i japan i november sen i amerika. så vi kommer få spelet ungefär i början av 2007. ledsen att krossa dina drömar. men det e sanningen. Nej! Det kommer i svergie i november... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 klicka här Där har ni länken som bevisar att jag har rätt. bara läsa och inse fakta. vi får vänta ett år! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 nej i usa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 The "November" date presumably refers to the console's Japanese release. If confirmed, it would almost certainly mean that the console's European release would not take place until 2007. läs i texten allt står där. och jag tror dom vet liiiite bättre än du! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Det har dem sagt för länge sedan att det bara kommer ut i 2007. Så jag vet inte varifrån ni får detta med November ifrån.. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 min farfar jobbar i spelföretag i japan han kan hemliga info som inte får vissas så jag tror jag vet bättre så hör upp alla 2006 så kommer den till europa inovember Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 yay! Dark sahdow wn applåd!! bra nu har vi bevisat att det komer i november för juppy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg