Hoppa till innehåll

Ufo.n Finns!


Rekommendera inlägg

Jag var inne på Lil' Probe inn (UFO baren) och kollade på den där kartan där man ser var det finns UFO:n. Jag såg att fanns söder om militärbasen, jag stod där i 10 min (10 timmar på spelet) sen blev det dimmit sen flög ett UFO förbi, det åkte väster ut. Detta hände ca. Kl. 10:30 - 11:30 på en torsdag. Om någon har en bild på UFO:t kan ni gärna lägga upp den!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag var inne på Lil' Probe inn (UFO baren) och kollade på den där kartan där man ser var det finns UFO:n. Jag såg att fanns söder om militärbasen, jag stod där i 10 min (10 timmar på spelet) sen blev det dimmit sen flög ett UFO förbi, det åkte väster ut. Detta  hände ca. Kl. 10:30 - 11:30 på en torsdag. Om någon har en bild på UFO:t kan ni gärna lägga upp den!

 

Varför heter tråden ''ufon finns''? Finns inget bevis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var inne på Lil' Probe inn (UFO baren) och kollade på den där kartan där man ser var det finns UFO:n. Jag såg att fanns söder om militärbasen, jag stod där i 10 min (10 timmar på spelet) sen blev det dimmit sen flög ett UFO förbi, det åkte väster ut. Detta  hände ca. Kl. 10:30 - 11:30 på en torsdag. Om någon har en bild på UFO:t kan ni gärna lägga upp den!

 

Jag har sett ett UFO, därför kallade jag tråden "UFO:n finns"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var inne på Lil' Probe inn (UFO baren) och kollade på den där kartan där man ser var det finns UFO:n. Jag såg att fanns söder om militärbasen, jag stod där i 10 min (10 timmar på spelet) sen blev det dimmit sen flög ett UFO förbi, det åkte väster ut. Detta  hände ca. Kl. 10:30 - 11:30 på en torsdag. Om någon har en bild på UFO:t kan ni gärna lägga upp den!

 

Bara för att du sett ett UFO klassas det långt ifrån som ett bevis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...