nämen_åå Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag var inne på Lil' Probe inn (UFO baren) och kollade på den där kartan där man ser var det finns UFO:n. Jag såg att fanns söder om militärbasen, jag stod där i 10 min (10 timmar på spelet) sen blev det dimmit sen flög ett UFO förbi, det åkte väster ut. Detta hände ca. Kl. 10:30 - 11:30 på en torsdag. Om någon har en bild på UFO:t kan ni gärna lägga upp den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag tror inte på det där snacket <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Det är ett j*vla massa snack om det här men det finns inte och det är ingen som tror på det hurm mkt du än ljuger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag var inne på Lil' Probe inn (UFO baren) och kollade på den där kartan där man ser var det finns UFO:n. Jag såg att fanns söder om militärbasen, jag stod där i 10 min (10 timmar på spelet) sen blev det dimmit sen flög ett UFO förbi, det åkte väster ut. Detta hände ca. Kl. 10:30 - 11:30 på en torsdag. Om någon har en bild på UFO:t kan ni gärna lägga upp den! Varför heter tråden ''ufon finns''? Finns inget bevis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Kanske var det ett flygplan :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nämen_åå Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag var inne på Lil' Probe inn (UFO baren) och kollade på den där kartan där man ser var det finns UFO:n. Jag såg att fanns söder om militärbasen, jag stod där i 10 min (10 timmar på spelet) sen blev det dimmit sen flög ett UFO förbi, det åkte väster ut. Detta hände ca. Kl. 10:30 - 11:30 på en torsdag. Om någon har en bild på UFO:t kan ni gärna lägga upp den! Jag har sett ett UFO, därför kallade jag tråden "UFO:n finns" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Allså konstiga figurer på SA finns inte hur många gånger ska man säga detta! :meddum: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nämen_åå Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Tro det eller ej. men UFOn finns. När jag ändå startat en tråd kan jag fråga vart grottan på mount chillad finns och var vraket där man får pengar finns. Har letat ett tag nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag var inne på Lil' Probe inn (UFO baren) och kollade på den där kartan där man ser var det finns UFO:n. Jag såg att fanns söder om militärbasen, jag stod där i 10 min (10 timmar på spelet) sen blev det dimmit sen flög ett UFO förbi, det åkte väster ut. Detta hände ca. Kl. 10:30 - 11:30 på en torsdag. Om någon har en bild på UFO:t kan ni gärna lägga upp den! Bara för att du sett ett UFO klassas det långt ifrån som ett bevis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Nu börjas det om igen. Det finns inga ufon, dem där " vita prickarna " ska föreställa en flygplan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag tror inte dig, och om du nu sett den så kunde du ju tagit kort & lagt upp den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Den dagen du har en screenshot kan jag iallafall börja tänka på saken. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg