SlimShady Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Visste inte att det finns till GBA. Vad är det för än? Är den som 1:an o 2:an ir? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 GTA advance är ett separat spel i GTAserien. Förresten så håller Rockstargames på att utveckla GTA 4 som ska bli GTA onlinecrime. Men sammtidigt verkar det som att det utvecklar GTA VCstories... Underligt, vi får väll se vad somm kommer här näst. Oj glömde nästan, VC är inte GTA 4 och ni fattar varför när jag skrivit detta. Rockstar har funderat på ett onlinespel i GTA serien ända sedan succén GTA (1). Bara så att ni vet som inte visste förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 (redigerat) Precis som du skrev:P hehe.. men lixom.. det är ju knappt någon som vet vilket som blir det nästa.. det går ju mkt om såntdära.. Lixom.. änsålänge ör det dem tre städerna som har funnist i GTA 1... och Gta onlinCrime är ju itne en säker grej.. vi får heltenkelt vänta å se:D Och medtanke på att jag skrev den här tråden på Ps2 forumet bara,, är eftersom om jag lagt den på GTA forumet så hade bara dem som Gillat Gta läst den^^ Redigerat 20 Mars 2006 av virrs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 okej..det va lite trevlig info...inte..... det e som ff...det finns ff x sedan x-2 som många kallar för nummer 11...men skit bara i det... :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag bryr mig inte hur många GTAspel som finns, om tio år finns det säkert 100 stycken så då blir det lite svårt att hålla reda på dom vilket jag tycker är svårt redan nu :zzz: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilja90 Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 VC och SA är inte fyran eftersom det kommer till Ps3 ett nytt gta spel som kommer att heta just GTA4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 En sak som ni kanse inte visste, eller så visste ni visst det men dem ska släppa GTA LCS till PS2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 jag visste f*n vad jag längtar till gta vice city stories kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 En sak som ni kanse inte visste, eller så visste ni visst det men dem ska släppa GTA LCS till PS2... Det visste vi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 En sak som ni kanse inte visste, eller så visste ni visst det men dem ska släppa GTA LCS till PS2... Jaha men ja kan ju inte veta vad ni vet å inte vet, mende kanse va nån som inte visste! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 I don't get it, varför kallar rockstar games GTA 4 fär just GTA 4 och inte för GTA 6??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 varför bråkar ni om sånt kolla bara upp det på google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg