manezz Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Maggiman min tjej har alla spelen och hon är inte en "största f*n" hon spelar dom inte spec. mycke ens en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst best_boy Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 sjuka bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 maxis får väll göra som dom vill med homo eller inte B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) Maxis har, enligt mej, gått aningen långt...dom pumpar på med nya spel hela tiden, å nya saker man kan göra...det blir mer å mer verklighets troget å mer å mer olikt dom första... dom gör allt för å tjäna pengar, men de gör ju alla företag oxå, men ja tycker dom borde satsa på färre uppgraderingar, men mera i varje... men tyck de då ja tycker de e bra för du behöver ju inte köpa de om du inte vill men ja -->SKA<-- köpa de <_< Redigerat 8 Februari 2004 av tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Man fär tycka som man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Maggiman min tjej har alla spelen och hon är inte en "största f*n" hon spelar dom inte spec. mycke ens en gång! då kan väl hon ge mej dom ja bara älskar The sims (inte bara då men) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Vaddå, spela roll om det kommer ett The Sims Adult... säkert kommer 10 åringar köpa det med, dem kör ju redan Vice City som är 18 års gräns. de gör jag kör gta vc asså o ja e 10 år :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 men man har inte kunnat sett under kläder :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Kan man visst. Bara att skriva in koden move_objects on så kan man plocka ut dem ur badkaret eller duschen. Då är iaf jag glad att det inte går att zooma... iaf så är det där med homosexualitet så vanligt idag att det vore overkligt om man inte hade den möjligheten. Det ska visst gå att få två homosexuella i The Sims att få barn tillsammans... DET är en överdrift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag vet men inte underkläder bara nakna med den koden och det finns också någon fil också :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (redigerat) Varför vill man se animerade personer nakna. Då är man rätt desperat. Redigerat 13 Februari 2004 av Elephant Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Men ju verkligare animeringen blir desto.. verkligare blir det.. eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.