ChipZ Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag vill spela Burnout 3 Takedown på internet men det funkar inte! Hur gör jag? Jag har registrerat mig och allt sånt men när jag trycker på online och så så funkar det inte med ööö vad säger man nu igen jo just det:uppkopplingen, det laddar i minst ett år och sen kommer det någon konstig ruta att det inte funkar Hjälp Mig!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 1.Har du Slö uppkoppling? 2.Slimslide eller vanlig Ps2? 3.Har du nätverkskort? 4.Har du anslutit nätverks sladden ordentligt? 5.Vadsdet strömavbrott när du testade. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Vet du ens om din internet operatör har den tjänsten att man kan spela med Ps2 Online..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 1.Har du Slö uppkoppling? 2.Slimslide eller vanlig Ps2? 3.Har du nätverkskort? 4.Har du anslutit nätverks sladden ordentligt? 5.Vadsdet strömavbrott när du testade. :bah: 1.Nej inte på datorn iallafall 2.Slimslide 3.? 4.Ja jättehårt 5.Daaaaaahhh som om det går att starta PS2 då :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 har du bred band och en nätverksadapter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 jag tror du inte har nån nätverksadapter(du måste ha den och anslutit den för att spela online) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag tror ochså att det är en nätverksadapter som du behöver, då ska det nog funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Varrå nätverksadapter? Bredband har jag! Redigerat 21 Mars 2006 av Lucas16 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Den får man med i slime paketet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 om du har det stora PS2 så måste du köpa en Nätverksadapter. så kallad "Ethernet" jag har en själv. jag köpte min på webhallen. letade i hela stockholm för att hitta en. gjorde inte det förän jag gick till webhallen. men du måste ändå ha bredband för att spela. för du kopplar in ditt Ethernet i PS2 och sen i bredbandet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 du måste också betala för det i månaden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 nej. det är fel. man måste ej betala i månaden för Ethernet.. det är bara ditt bredband du betalar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg