lundquist Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 är det mycket slagsmål på er skola ? på min skola är det faktiskt inte så jätte mycket, men lite är det, för nårra dagar sen så blev en kille brutalt misshandlad pga en snöboll som träffat fel. och för nårra månader sen var det även riktigt nära att det utbröt knivslagsmål om en tjej. ^^. men inte så mkt anrs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Eftersom att vi ( niorna ) har erövrat skolan så har vi tagit kontrollen och tillåter inte att några slagsmål bryter ut. Låter nästan lite moget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 var dag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 okej, duktigt du vise outside_enemy(a) fast seler ? men tanke på att du är 10 år är era slagsmål inte så "allvarliga" kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Yes indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Ja, varje dag. Det går ca 3000 elever på mitt gymnasium, så det är inte konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Vi hade haft det rätt lugnt innan men dom senaste två veckorna har det inte varit en dag utan slagsmål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Inte direkt slagsmål men lite småbråk kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 jag har i alla fall inte sett något slagsmål dem här veckorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 haha, vi har aldrig slagsmål i min skola^^ vi är så överdrivet många me:D.. 30 st:_D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jadå, men mest skojbråk.. Ibland är det väl något mer eller mindre seriöst slagsmål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 ibland för nån dag sen var det några pucko ungar som gick i 6an som j*vlades med all och alla det vill säga mig också en klappa till mig och då slog jag dubbelt så hårt tillbaka ni ska bara veta hur j*vla förbannad han blev ps:jag går i 5an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.