Hoppa till innehåll

Slagsmål


lundquist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

usch, ni vill inte veta. jag tror att våran skola är den bråkigaste i världen...

en gång var det en kille som var sur på mig, så när jag gick förbi deras klassrumsfönster (efter vi hade slutat då) så hoppade idioten ut ur fönstret med bandyklubba och började viffta som en idiot med den och slog mesigt med den på mina ben. Dock är han rätt kort och klen, så det var bara att rycka bort den och slänga upp den på taket, sedan ge honom en snyting ^^

men det är så jävligt många som bråkar på våran skola, och jag tror inte att vi är ensamma...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och en annan kille hamnade i slagsmål mitt under bildlektionen ( killen gick i min pararell klass och e typ en dm längre en mig ) Han åkte på ordentligt med stryk medans hela hans klass såg på ( han e typ starkast i deras klass jag är bara näst starkast i min ) så han måste ha skämts ganska ordentligt men bildläraren blev sur på oss :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är absolut emot rasism. Men ett par uppkäftiga svarta är ju inte direkt en stolthet för Sverige. Jag har hamnat i bråk typ 2-3 ggr. En gång slog jag ut två tänder på en och en annan gång fick både jag och han jag slogs mot stryk... Han slängde en porslinsmugg mot mig som gick in i väggen!! Och allt började med att han snackade om myrägg när jag käka gröt!

Redigerat av SBTK
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var en stackare som blev jagad av en kille med en stol i högsta hugg och han vrålade jag ska döda dig. Han var nära att få in ett slag i huvudet. Den killen är borta nu tacka gudarna för det. Det var 2 månder sen. PS. Jag är fortfarande förbannad på den killen. :angry:.

Redigerat av Bonasera
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan erkänna att jag är smått rasist. Jag har ingenting emot svarta egentligen, men dom har gett dåligt intryck på mig, genom att det är alltid invandrare i min skola som bråkar.

 

Har då turen att hamna i klassen med den värsta av invandrarna. Hon är en tjej :o .Hon misshandlade en annan tjej totalt och blev avstängd från skolan i ca ett år. Och nu kommer hon tillbaka när skolan börjar! Det är vår fega rektor som inte vågat säga emot, det står att han är feg i vår komunal tidning också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

vi slåss som f*n själv så är man rasse så., det blir lite bråk med de svarta. Någon mer rasse?!

 

Kul och vara rasist? Känar du på det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...