Chihuahua Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) Orka köpa så många spel... Har Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Harvest Moon - A wonderful life och Paper Mario - The thousand Year Door... Och så har ju brorsan Tony Hawk underground 2. Har haft planer på att skaffa Zelda the Windwaker men väntar hellre till TP. --- Uppgradering! Zelda Collectors Edition inköpt så sent som igår! --- Redigerat 8 Augusti 2005 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Jag har spelen: zelda wind waker super mario sunhine konsol gamecube svart 2 handkontroller lila varvade rpel: Super mario sunshine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperus Qlim00 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Zelda The Windwaker. Super Smash Brothers Melee. Harvest Moon. Paper Mario. Super Mario Sunshine. har inte haft gc så länge... ska bara ha det till nya xbox kommer... dom har jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Jag har Super mario sunshine the urbz/ sims in city Sonix megacolletion(stavfel =P) The legend of zelda colection(tror att de fortfarande e stavfel) pokemon colesseum game boy player(gör så man kan spela game boy spel till gamecube super smash melee Om jag har skrivit detta tidigare, så orkade ja inte kolla igenom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Jag har: Wind waker Super monkey ball (funkar inte) Collections edition Ocarina of time Mario power tennis Mario kart double dash Kirby air ride Super smash bros melee Harry potter och hemligheternas kammare Sonic adventure 2 battle Sonic heros ( funkar inte) Pikmin 2 Four swords Mario party 4 Pokemon Colloseum Super Mario sunshine Animal crossing Luigis mansion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Jag har bara 2 spel till mitt gamecube... Tales of Symphonia och F-zero gx. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mgala Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 jag har typ tony hawk 3 och 4 lego star wars 2 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Resident Evil zero Resident Evil remake Resident Evil 2 Resident Evil code veronica x Super smash bros melee Super mario sunshine Star Fox Luigi,s mansion Wario World Soul calibur 2 Cras bandicot Super monkey ball Super monkey ball 2 Super monkey ball advanture Timesplitters 2 geist Pikmin Medal of hornor Sonic heroes Zelda ocraina of time Zelda the wind waker Zelda Twilight Princess Taz Wanted Eventernal of darkness Super Mario double dash!! Wario Ware Inc Saker: Mineskort:64 mb Två kontroller Spel jag har varvat: Ungefär helften av allt jag har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 MINA SPEL: sms mkdd ray man hudllum havoc mp7 dK2 Drdsmm need for spedd most wanted starvar jedi night2:jedi outcast totalt:8 färg:svart memmory card:1 konntroler:2 :bah: :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag har Legend of Zelda collektors edition (lånat) Metroid prime Mario kart double dash (lånat) Medal of honor (kommer inte ihåg vilket) Resident evil James Bond nightfire Sagan om de två tornen Lord of the rings the third age sen har jag säkert fler som jag inte kommer ihåg Jag har två minneskort och två kontroler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sgackrutigkajal Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 har harry potter & de vistes sten mthe sims bustin' out ,zelda the wind waker :) lila konsoll, 2 minnes kort, 1 handkontroll ;> spelar inte så ofta :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Zelda Collector's Edition (10/10) Luigi's Mansion (8/10) Virtua Striker 3 ver. 2002 (6/10) Fifa VM 2002 (8/10) Super Smash Bros. Melee (10/10) NHL 2004 (8/10) Tiger Woods 2003 (7/10) Super Mario Sunshine (8/10) Sagan Om Ringen Kungens Återkomst (5/10) Mario Kart Double Dash!! (8/10) James Bond Agent Under Fire (7/10) Zelda TWW (9/10) Metroid Prime (10/10) Rallysport challenge (7/10) Megaman Network Transmission (7/10) Ty The Tasmanian Tiger (7/10) Nåt Bajsblade (4/10) (man har typ snurror med monster inuti :S) Orkar inte skrova fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg