1-an Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har 4 trådlösa kontroller,3 minneskort och 15 spel(jag orkar inte skriva alla) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag har Sunshine, SSBM, pikmin och Mario party 5, men bara en handkontroll....... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Smbm och metroid prime, men ska nog skaffa fler. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har bara: mkdd the hobbit zelda collectors edition men varför blir alla sådana hära ämnen så populära? bara undrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Vadå "såna hära ämnen"?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 som ``vilka spel har du´´ ämnen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) Jag har ju inte NGC än men när jag skaffar det som jag kmmer göra snart kommer jag ha dessa: Game Cube Spel: MK:DD SSBM Sonic Heroes Zelda: Collectors pack eller vad det hette! Ett minneskort: 16 MB 2 kontroller! Ska köpa allt direkt! ;) Redigerat 1 Mars 2004 av DonaldDuckGenius Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag är nybörjare men har 4 spel 2 handkontroller 1 minnes kort. Spelen är zww, starfox adventure, ssbm och mario party5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag har 2 kontroller 1 minneskort 4 spel : SSBM , Metroid prime , Disney sports football och SSX tricky , fast jag ska sälja det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 ehh, jag har ba ssbm...en svart gc å handkontroll... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) Jag har ju inte NGC än men när jag skaffar det som jag kmmer göra snart kommer jag ha dessa: Game Cube Spel: MK:DD SSBM Mario Party 4 Zelda: Collectors pack eller vad det hette! Ett minneskort: 16 MB 2 kontroller! Ska köpa allt direkt! ;) ville bara hjälpa: det heter collector´s edition Redigerat 1 Mars 2004 av Nisse08 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunder_luigi Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag har: Super mario sunshine Super Smash Bros melee Star wars III: Rebel strike Metroid Prime Crazy Taxi Desert storm 007: nightfire Mario party 4 Rally Championchip Luigis Mansion Super monkey ball 2 Zelda collectors edission Färg: svart kontroller: 2 svarta Minneskort: 2, ett 59 block och ett 251 block En väska att bära med sig sitt GC och några spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg