Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Min färg: Lila Minnes Kort: 1 59 och ett 251 block Kontroller 2 vanliga lila och 2 halvlila/halvgenomskinlig Varvat: Allt utom mario power tennis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Köpte lite nya idag :D... Så nu har jag: Medal of honor : frontline Super Mario Sunshine NHL 2004 James Bond : Everything or nothing Mario Kart Double Dash. jag har också en svart konsoll och 2 kontroller (varav en orginal) och 1 minneskort på 64 mb (1019 block).. Det är "Games" egentillverkade grej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^\<(\_/<) Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Har 2 GC, 6 handkontroller, ca 50 spel och fyra minneskort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Oj, :blink: Dom spelen jag tänker köpa innan jag skaffar Revolution är Zelda: TP och SSX on tour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Har 2 GC, 6 handkontroller, ca 50 spel och fyra minneskort. Vad är det för värt att ha två GC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^\<(\_/<) Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Har ett i mitt rum och det andra ute vid projectorn. Jobbigt att flytta runt det helatiden. Och så tycker jag Platina GC är så fin ;3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Jag har: Zelda: The wind waker Zelda: Ocarina of time/master quest Starfox Adventures Sonic Heroes Mario Kart:Double Dash!! Paper Mario: The Thousend-Year Door Gamecube: lila Kontroller: en lila, tre tjocka Minneskort: Ett med över 50 och ett med över 1000 klarat ut/varvat: alla :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Dark Link: Vad menar du med tjock kontroll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Det är nog såna som inte är original Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 jo... antagligen... för dom e "tjocka"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 ingen aning hur de ser ut, vad heter de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Det är väll olika tillverkare så dom hetre olika men min heter max play eller något liknande, den gick sönder första veckan typ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg