Hoppa till innehåll

Dåligt Att Wow Kostar I Månaden


andennn

Rekommendera inlägg

Gäst QuikSilver

Jag tror säkert att WoW är ett hyperbra spel men det är störtlöjligt att det ska kosta i ett visst antal kronor i månaden. Kommer blizzard att ta bort detta snart??

För det är ju löjligt inget annat spel har det ju så. Är det någon som håller med mig??

 

 

Jag håller inte med dig

 

Om inte WoW skulle kosta skulle servrarna troligtvis bli överfulla och man

skulle nog aldrig ha någon chans att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

QUOTE(mcandenboy @ 19/03-2006 23:24:36)

 

Jag tror säkert att WoW är ett hyperbra spel men det är störtlöjligt att det ska kosta i ett visst antal kronor i månaden. Kommer blizzard att ta bort detta snart??

För det är ju löjligt inget annat spel har det ju så. Är det någon som håller med mig??

 

quote..-

 

 

 

 

jo, det finns visst fler som har det så.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

:medieval: jo,visst e det väl snålt... dem har ju flera miljader! iallafall nu när the burning crusade släptes så skulle det gamla WoW vara gratis!

 

Jag tror säkert att WoW är ett hyperbra spel men det är störtlöjligt att det ska kosta i ett visst antal kronor i månaden. Kommer blizzard att ta bort detta snart??

För det är ju löjligt inget annat spel har det ju så. Är det någon som håller med mig??

jo, det e nog sant

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och en sak till tror wow gjorde spelet för att spelarna skulle ha roligt OCH ATT deM SKULLE tjäna pengar för säg ett företag eller spel som inte gör det... Har spelat i 2år nu och det e mina vänner på servern jag spelar som har gjort att jag har fortsatt för det e mycket roligare o spela med dem efter skolan än o kolla på tv ellernåt men visst e man ute med vänner o sånt kanske inte lika mycket som innan man hadde wow tycker det e värt 250kr för 2 månader :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och så skulle alla wow hatare som inte erkänner att det är bra bara för att dem inte vill betala börja spela spelet, jag vill inte det! Jag är nöjd med det jag gör för wow.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror säkert att WoW är ett hyperbra spel men det är störtlöjligt att det ska kosta i ett visst antal kronor i månaden. Kommer blizzard att ta bort detta snart??

För det är ju löjligt inget annat spel har det ju så. Är det någon som håller med mig??

 

lol... i stort sätt alla mmorpg kostar i månaden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAg tycker faktiskt att hundra kr månaden är för mycket. Alla kanske inte kan betala så mycket och dom tjänar som smör på wow än sålänge ´bara genom försäkjning av spelet och om dom nu kommer släppa ett gäng exp som alla wow spelare köper blir det mer pengar så dom skulle ju kunna sänka månadskostanden lite iallfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä det är jättebra så kan rika folk bli ännu lite rikare.

 

Du killen WoW är billigt..

För i tiden la jag kan 200-300 kronor i månaden på spel. f*n jag har köpt spel som kostat 549kr som jag klarat ut på 10 timmar. ;p

 

För WoW betalar jag 124,50kronor varje månad och får minst 90 timmar speltid.

 

Det är 180 timmar för 249 kronor.

 

Och det som är mest fantastiskt är att man spelar lika mycket månad efter månad.

 

Dessutom spelar man helst inget annat spel än WoW, kanske CS ibland ellernåt men inget som kostar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...