Fusion Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Man kan aldrig veta... Tänk om det hemliga Projekt X går ut på att lägga ner forumet? Tror du att t.ex # 21 skulle vara så glad?Plus så påstod man att det skulle påverka vissa mer och vissa mindre, ifall forumet läggs ner, så påverkar det alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 (redigerat) tog bort bilden Redigerat 11 April 2006 av spiderman2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 (redigerat) MEN, ifall det bara berör vissa medlemmar, varför tar man upp det med alla medlemmar då ? Ärligt nu, dem som inte kommer att påverkas av detta, kommer ju säkert bli avundsjuka..? Redigerat 23 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jag tror ju inte direkt att de har några planer att lägga ner forumet direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 många snackar om porr detta ska ju inte handla om detta ! skärp er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Det var för ganska länge sedan de 3 inläggen om porr visades Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 ja men jag glömde svara på en inlägg långt bak! men detta projekt jag fattar inte varför alla är så nyfikna? är detta jätte speciel projekt? alla bara gissa vad det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Vafa* är detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jadu... Efter att ha läst 5½ sidor med en massa tjafs om Projekt X så är jag inte alltför exalterade om själva saken. ;) Hoppas det blir något Socialt som man kan verkligen ta nytta av. En IRL träff med de flesta? Att Admin hyr en herrgård med alla pengar han fått in och träffar sedan alla på Fuska.se's forum där? Eller de som är mycket aktiva och hjälpsamma? Såsom MeM, NesseN, # 21 och vilken jävel som helst på sidan. Eller veta om Admin är så social av sig vet jag inte. Kanske lider av Socialfobi? Vad vet jag. Kan ju inte avslöja något. En hemlis är en hemlis. Men vad det än blir så blir det nog något som alla på sidan kommer att säkerligen uppsakatta förmodar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 men.... naturligtvis är det Admins plan för att ta över världen. Snart kommer han dra igång en massa blinkande bilder och en röst som säger, " Du är vääääldigt avslappnad, ögonen känns tunga. du hör bara min röst och dina egna andetag. du är väääldigt trött. du är nu i mitt våld, och skall göra precis som jag säger. " Då blir vi hans viljelösa soldater som skall ingå i hans arme, som skall hjälpa honom ta över världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jadu... Efter att ha läst 5½ sidor med en massa tjafs om Projekt X så är jag inte alltför exalterade om själva saken. ;) Hoppas det blir något Socialt som man kan verkligen ta nytta av. En IRL träff med de flesta? Att Admin hyr en herrgård med alla pengar han fått in och träffar sedan alla på Fuska.se's forum där? Eller de som är mycket aktiva och hjälpsamma? Såsom MeM, NesseN, # 21 och vilken jävel som helst på sidan. Eller veta om Admin är så social av sig vet jag inte. Kanske lider av Socialfobi? Vad vet jag. Ifall det bara komemr att påverka vissa medlemmar, hur kan alla uppskatta detta då? Guggo: Haha! :lol: Den var bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Såna planer som Guggo nämnde tror jag inte att Admin har men det var ett roligt påhitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.