Hoppa till innehåll

Projekt X

Adam

Rekommendera inlägg

Såna planer som Guggo nämnde tror jag inte att Admin har men det var ett roligt påhitt.

Only a joke man, only a joke. :P

Ämnet: Men vi får väl se vad som kommer att hända, man vet aldrig, tänk om det redan har börjat, utan att vi har märkt det, fast bara långsamt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 199
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

men.... naturligtvis är det Admins plan för att ta över världen. Snart kommer han dra igång en massa blinkande bilder och en röst som säger, " Du är vääääldigt avslappnad, ögonen känns tunga. du hör bara min röst och dina egna andetag. du är väääldigt trött. du är nu i mitt våld, och skall göra precis som jag säger. " Då blir vi hans viljelösa soldater som skall ingå i hans arme, som skall hjälpa honom ta över världen.

Damn ! Han hann före mej...den sluge räven
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men en IRL träff blir det nog inte. Hur skulle det gå till? Vilken person som helst kan ju påstå att han är Fusk Katten. Och när en massa personer kommer och säger att han är Fusk Katten så blir det lite svårt att veta vem som är den RIGTIGA Fusk Katten. Jag tog bara Fusk Katten som exempel.

Redigerat av Fusk Katten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var någon som hade gjort inbrott på .nu's serverhus, alltså inte själva internet. "Nån gjorde inbrott i reklam's serverhus. Då tjuven inte fick loss servern blev han sur och sparkade till servern på familjekretsklenoderna.

Då åkte servern ner till akuten och fick operera RAM-minnet. Nu är han åter hemma och sköter sitt jobb."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...