Fusion Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Såna planer som Guggo nämnde tror jag inte att Admin har men det var ett roligt påhitt. Only a joke man, only a joke. :P Ämnet: Men vi får väl se vad som kommer att hända, man vet aldrig, tänk om det redan har börjat, utan att vi har märkt det, fast bara långsamt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 men.... naturligtvis är det Admins plan för att ta över världen. Snart kommer han dra igång en massa blinkande bilder och en röst som säger, " Du är vääääldigt avslappnad, ögonen känns tunga. du hör bara min röst och dina egna andetag. du är väääldigt trött. du är nu i mitt våld, och skall göra precis som jag säger. " Då blir vi hans viljelösa soldater som skall ingå i hans arme, som skall hjälpa honom ta över världen. Damn ! Han hann före mej...den sluge räven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Efter ett tag har jag listat ut. Det är admin som planerar hur han ska bomba .nu Redigerat 24 Mars 2006 av Seler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Han anropar Bush typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Men en IRL träff blir det nog inte. Hur skulle det gå till? Vilken person som helst kan ju påstå att han är Fusk Katten. Och när en massa personer kommer och säger att han är Fusk Katten så blir det lite svårt att veta vem som är den RIGTIGA Fusk Katten. Jag tog bara Fusk Katten som exempel. Redigerat 24 Mars 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Efter ett tag har jag listat ut. Det är admin som planerar hur han ska bomba .nu Jag vet att det är menat som ett skämt, men det är inte helt osanaolikt att det är så. För i går var det inbrott på reklams server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 hur kan det vara inbrott i intenet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 hur kan det vara inbrott i intenet? Du ska kanske inte ta det bokstavligt, han menade säkert att någon hade hackat sig in på den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Det var någon som hade gjort inbrott på .nu's serverhus, alltså inte själva internet. "Nån gjorde inbrott i reklam's serverhus. Då tjuven inte fick loss servern blev han sur och sparkade till servern på familjekretsklenoderna. Då åkte servern ner till akuten och fick operera RAM-minnet. Nu är han åter hemma och sköter sitt jobb." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 HEHEHEHEEE..... Admin komer att be "vissa personer" de "utvalda" att spamma ner fuska . nu och hacka sig in till dem! MWOHAHAHHAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Nja, tror inte att några kommer att hacka sig in på grannsidan, det är ju olagligt, så roligt att få böter eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Var det detta som skulle föreställa " Projekt X " ? Att ni ska rensa debatt forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.