Hoppa till innehåll

Varning! Beställ Ej Från Jamba

Desu

Rekommendera inlägg

Jag menade ju inget illa! :angry:

Dessutom så ska man inte beställa en massa skit från Jamba.

Ingen fara. jag vet att du inte mena nåt illa. i alla fall jag ska göra en Omröstning

om man tycker om Jamba suger eller ej.

jag tror i alla fall att omröstningen jag ska göra kommer att tyda på att jamba sug.er

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

Har varit med om att vissa har blivit av med pengar därifrån, hade tänkt att beställa därifrån men nu tänker jag inte det..

Tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har själv laddat ner en *host* Video därifrån...och i SMS'et jag fick tilbaka så stog det "Du kan nu ladda ner "blablalba" från denna sidan "www.3jamaba.se/blablalbalbal"

Sen kom ett till "För att avsluta din premunation(?) skicka "videostop till 3724525" något i den stilen.

Alltså kan jag inte påstå att dom ljuger, men visst. Det är störande när man inte bara kan ladda ner 1 sak.

Redigerat av Burken bj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har varit med om att vissa har blivit av med pengar därifrån, hade tänkt att beställa därifrån men nu tänker jag inte det..

Tack för tipset!

Det var så lite. Jag menar jag vart så elak när jag fick mitt sms om guldpaket? ja menar jag fick inte veta nånting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...