Desu Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag menade ju inget illa! :angry: Dessutom så ska man inte beställa en massa skit från Jamba. Ingen fara. jag vet att du inte mena nåt illa. i alla fall jag ska göra en Omröstningom man tycker om Jamba suger eller ej. jag tror i alla fall att omröstningen jag ska göra kommer att tyda på att jamba sug.er Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag beställer inte så mycket men om jag gör det så har jag aldrig gjort det på Jamba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Finns ju gratissidor där man kan ladda hem exakt samma material gratis. Förstår inte varför man ska envisas med att beställa ifrån sådana företag ( jamba mm.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag förlorade 10 spänn på fuska.se's mobiltjänster... Jag med.Länken jag fick som jag skulle öppna i WAP var ogiltig, men WAP-funktionen funkade i andra sammanghang. Tack för varningen förresten, var nära att köpa därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Har varit med om att vissa har blivit av med pengar därifrån, hade tänkt att beställa därifrån men nu tänker jag inte det.. Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 men det går ju lite reklam på tv också.... e det "scamm" där också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) På denna sida ( klicka ) kan man ladda hem bilder,filmer,ringsingnaler spel och lägga in bilder ifrån datorn helt gratis bara du registrerar dej. Finns saker till nästan alla telefoner ;) Funkar helt utmärkt och ingen kostnad heller Redigerat 21 Mars 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Har själv laddat ner en *host* Video därifrån...och i SMS'et jag fick tilbaka så stog det "Du kan nu ladda ner "blablalba" från denna sidan "www.3jamaba.se/blablalbalbal" Sen kom ett till "För att avsluta din premunation(?) skicka "videostop till 3724525" något i den stilen. Alltså kan jag inte påstå att dom ljuger, men visst. Det är störande när man inte bara kan ladda ner 1 sak. Redigerat 22 Mars 2006 av Burken bj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Har varit med om att vissa har blivit av med pengar därifrån, hade tänkt att beställa därifrån men nu tänker jag inte det.. Tack för tipset! Det var så lite. Jag menar jag vart så elak när jag fick mitt sms om guldpaket? ja menar jag fick inte veta nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 hände mig också, skulle beställa en låt.. då drog den 30kr också var jag tvungen att ha internet!!!!! -.- stog inget om de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 mmm jag vet jamba lurar folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.