PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Grillburgare med bröd kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag har fått många äckliga maträtter, en gång fick vi någon typ av gryta med banan i & en annan gång fick äcklig gratäng med en massa skumma grönsaker i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Rotmos och falukorv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 En gång när jag va på tävlings läger i unger ( Judo ) så fick vi någon pasta med krossade nötter på sig =/ Det smakade Sk*t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 enda som är ätbart i skolan ä ju typ.. texmex,pizza,hambrugare med mera.. men värsta maten hitils va umm..gummi potatis och nån skit äcklig fist grejj..och ingen sås fick man heller <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Vi hade kina vecka i skolan då fick vi äta kina mat varenda dag och då fick vi någon äklig blandning av nudlar moröter och någon konstig krydda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Vita bönor med potatis. Det värsta jag kan äta i skolan >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 felgjord potatis mos med köttbullar mosen smaka as eklit måste finas hästballar i den :wacko: men jag gillar skolan ändå :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Kycklinglever ragur :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Skolans halvstekta falukorv och potatis med (!) mask i. En kille hittade (jag lovar, jag såg den) en mask i sin potatis, tänk dig en mask i en potatis som blivit kokt, fy f*n vad äckligt det såg ut. ¨¨¨ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Det värsta som serverats på min nuvarande skola är en fiskgratäng med broccoli. Den luktade våt hund, bokstavligen talat. Inte ens lärarna åt lunch i skolan den dagen.. Fatta va äckligt det är då. :P Rektorn på min skola har tom sagt upp avtalet med firman som levererar maten till skolan.. De är en skitfirma. Ibland så får vi kall mat och ibland tar maten slut när halva skolan har ätit och de går inte med på att skolan säger att maten är slut och att vi behöver mer. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Den äckligaste maten jag fått är Ärtsoppa men blodpudding med potatisbullar är också JÄTTE äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.