# 21 Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Lite elakt mot killarna i den här tråden, kan man inte rikta tråden till båda könen och inte bara kvinnorna? Bara en idé. :rolleyes: Har ingen betydelse. De avgörande faktorerna är samma sak hos båda könen. Personligheten är viktigast. Ex. Jag tycker att person X är jävligt het, men vi har ingenting gemensamt & passar verkligen inte ihop. Jag tycker att person Y är rätt så söt & vi har ganska mycket gemensamt & passar ihop. Vem föredrar man? Jag tror nog att alla som är någorlunda mogna väljer person Y. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det brukar ju vara så att killarna är så omogna och väljer den asfräscha, tyvärr. Men tjejer brukar "välja med hjärtat" så att säga. Jag själv tillhör naturligvis inte den omogna sorten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Inte jag heller. Jag tar hellre den som är någorlunda söt och har trevlig personlighet än den som är jävligt snygg och har en 'dålig' personlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Självklart väljer man den med fin personlighet. I slutändan har utseendet ingen mening. Det är som med julklappar. Ingen bryr sig om hur pappret ser ut, det är det inuti man e ute efter. Att tycka nått annat, e för mig absurt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Utseendet spelar roll för alla. Skulle du kunna bli ihop med en person du inte finner attraktiv, söt , snygg, osv. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det finns nog många i världen som är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det finns nog många i världen som är det Dom ska åtminstone ha lite utseende för att man ska börja finna dom trevliga/attraktiva. Enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag tycker att utseendet är någorlunda viktigt men det är inte lika viktigt som att man trivs med personen och har något gemensamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Utseendet spelar roll för alla. Skulle du kunna bli ihop med en person du inte finner attraktiv, söt , snygg, osv. ? Jag har märkt en sak, av egen erfarenhet. Om man känner en person tillräckligt väl, och börjar komma dom in på djupet. Lär känna personen, och märker att han/hon har en underbar personlighet. Då blir personen automatiskt sötare i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Utseendet spelar roll för alla. Skulle du kunna bli ihop med en person du inte finner attraktiv, söt , snygg, osv. ? Så du skulle kunna bli tillsammans med nån som liknar en apa? Eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Utseendet spelar roll för alla. Skulle du kunna bli ihop med en person du inte finner attraktiv, söt , snygg, osv. ? Tror knappast att man kan finna en bra personliget hos en hårig apa.Sen är det helt olika, tror du verkligen att han skulle bli ihop med ett djur? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Utseendet spelar roll för alla. Skulle du kunna bli ihop med en person du inte finner attraktiv, söt , snygg, osv. ? Ska det där vara kul? Inte djuret apa, utan nån som ser ut somen apa. Fattar du väl, eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.