Hoppa till innehåll

Tjejer Titta Hit.

gurreb

Rekommendera inlägg

Lite elakt mot killarna i den här tråden, kan man inte rikta tråden till båda könen och inte bara kvinnorna? Bara en idé. :rolleyes:

Har ingen betydelse.

De avgörande faktorerna är samma sak hos båda könen.

Personligheten är viktigast.

Ex. Jag tycker att person X är jävligt het, men vi har ingenting gemensamt & passar verkligen inte ihop. Jag tycker att person Y är rätt så söt & vi har ganska mycket gemensamt & passar ihop.

Vem föredrar man?

Jag tror nog att alla som är någorlunda mogna väljer person Y.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Självklart väljer man den med fin personlighet. I slutändan har utseendet ingen mening. Det är som med julklappar. Ingen bryr sig om hur pappret ser ut, det är det inuti man e ute efter.

Att tycka nått annat, e för mig absurt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utseendet spelar roll för alla. Skulle du kunna bli ihop med en person du inte finner attraktiv, söt , snygg, osv. ?

Jag har märkt en sak, av egen erfarenhet. Om man känner en person tillräckligt väl, och börjar komma dom in på djupet. Lär känna personen, och märker att han/hon har en underbar personlighet. Då blir personen automatiskt sötare i mina ögon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utseendet spelar roll för alla. Skulle du kunna bli ihop med en person du inte finner attraktiv, söt , snygg, osv. ?

Tror knappast att man kan finna en bra personliget hos en hårig apa.

Sen är det helt olika, tror du verkligen att han skulle bli ihop med ett djur? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...