Fusion Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Off - Topic: Öhh, är KazeN^ ett han?! :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Ja det är han :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 (redigerat) Sorry för Off - Topic ( Igen ) : Nu börjar jag faktiskt skämmas... Det är andra gången detta händer mig, trodde förut också att epaaj var ett hon.. :( Redigerat 23 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Ni tjejer säger att utseendet inte spelar någon roll? Men hur sjutton kan jag då ha sett jättemånga tjejer som är ihop med idioter, men knappt några alls som är ihop med schyssta killar som kanske inte har så mycket att erbjuda på snygghetsfronten? Jag själv har nästan gett upp med "min jakt på en flickvän" eftersom jag med mitt bristfälliga utseende inte har nån chans ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 @ Kola: Jag förstår vad du menar. Jag är själv inte särskillt snygg, och tjejer skulle nog inte välja mig för utseendet. Men du får juh lägga in all charm du har. Var dig själv, var snäll, rolig, artig och LITE snuskig = Bra blandning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Utesende spelar roll. Ingen vill vara tillsammans med en person som har ett utseende som inte tilltalar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Ni tjejer säger att utseendet inte spelar någon roll? Men hur sjutton kan jag då ha sett jättemånga tjejer som är ihop med idioter, men knappt några alls som är ihop med schyssta killar som kanske inte har så mycket att erbjuda på snygghetsfronten? Jag själv har nästan gett upp med "min jakt på en flickvän" eftersom jag med mitt bristfälliga utseende inte har nån chans ändå. Du kommer nog att hitta någon du med. Du är ju bara tretton så du hittar säkert någon vid fjorton eller femton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Ni tjejer säger att utseendet inte spelar någon roll? Men hur sjutton kan jag då ha sett jättemånga tjejer som är ihop med idioter, men knappt några alls som är ihop med schyssta killar som kanske inte har så mycket att erbjuda på snygghetsfronten? Jag själv har nästan gett upp med "min jakt på en flickvän" eftersom jag med mitt bristfälliga utseende inte har nån chans ändå. Det kallas "lägre" tonåren där många hjärndöda tjejer föredrar de hjärndöda killarna som är utseendefixerade & fått god hjälp av gudarna & vice versa. Hey, jag var likadan upp till 13-14, sedan började jag tänka efter och lärde känna en tjej som var "rätt så söt", några veckor senare var vi ett par. Lär man känna någon sådan är det lätt att bli förälskad senare, så länge man passar ihop dvs. Det är många som inte har haft en tjej när man tar studenten, det är inget fel med det. Tiden kommer & med åren blir utseendekraven mindre -> lättare för "mindre lyckade" att få en chans att träffa någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Men du får juh lägga in all charm du har. Var dig själv, var snäll, rolig, artig och LITE snuskig = Bra blandning. Kunde inte sagt det bättre själv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Vissa personer går ju bara efter utseende. Man ska typ egentligen gå efter insidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 oj va vi killar vet lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Lite elakt mot killarna i den här tråden, kan man inte rikta tråden till båda könen och inte bara kvinnorna? Bara en idé. :rolleyes: Det här var ju en tråd för hur tjejerna tycker, så om du nu vill göra en om hur killar tycker så gör den ny då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.