knölföda Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Oot:Ganon, den bossen är mäkti :cool: .och sen gillar jag dark link också inte då att det är en boss men den är kul och många tycker den är svår jag tycker den är skit lätt MM:Majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 OoT: Twinrova är roligast. MM: Twinmold. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 OOT : Ganondorf och Ganon :D MM : har inte spelat det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 mm:twinmold, den e askul juh!! :) Oot:tvillinghäxorna, men det är dåligt att man bara kan möta dom i Oot 1 gång :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 vore kul om ja hade MM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 OoT: Volvagia! :) MM: Goht eller hur han stavas :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 OoT: Twinrova MM: Majoras Mask. Synd att inte Garo Master är en boss, för annars hade jag tagit den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 OoT: Twinrova MM: Majoras Mask. Synd att inte Garo Master är en boss, för annars hade jag tagit den. Vem är Garo Master? :huh: Jag har bara kommit till Great Bay tewmpel så han kanske kommer som en miniboss sen eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Ja, det är en miniboss som man möter i Stone Tower Temple och även en gång senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Ja, det är en miniboss som man möter i Stone Tower Temple och även en gång senare. Okey... Hur är han att köra mot då? Vad gör han och så? Jag ska snart gå till stone tower nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minik Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 I Ocarina Of Time e Tvilling häxorna i sprit temple mina favoriter och det sista och på majoras så är det skullkid och sisata och vaten templet :cool: :kung: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Yeah! :D Jag klarade ut Majora´s Mask nyss... :) Favvo boss i OoT: Volvagia Favvominiboss i MM: Gomess Favvo boss i MM: Majoras Mask ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg