ZeroX_ Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag tycker att man borde få rank även om man skriver i "Övriga forum", det är ju där jag e mest aktiv :blink: Eller man kanske redan får rank för det med..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jag tror att man får rank där, men man får inga FM. tror det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Du har rätt. Man får rank men inga FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Ranken räknas i antalet inlägg och har inget med fuskamynt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 23 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Okey, bra. för jag e lite trött på min rank :D men bra då, FM e inget jag behöver ändå ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jag tycker att ALLA inlägg som man skriver ska räknas, det står ju vid vissa form att inläggsräknaren inte går upp vid de. Den bord stänga av ranken där i stället om de nu vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Okey, bra. för jag e lite trött på min rank :D men bra då, FM e inget jag behöver ändå ^^ FM använder man ju till att köppa saker i affären. Så jag skulle nå seja att det är bra att ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 23 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Okey, bra. för jag e lite trött på min rank :D men bra då, FM e inget jag behöver ändå ^^ Jo det vet jag. var ganska mycket aktiv här förr men under annat namn. Men! Detta är internet, kan inte fatta varför alla typ slänger ut mobilpengar för å få fuska vip å andra saker på internet. d e ju som sagt bara internet, inget vettigt. Behövs bättre IRL :P Plus att jag endast är medlem här för jag tycker det är kul å diskutera saker å ting :) Behöver inte eld i namnet å allt va d finns ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 det har uppgraderats att man kan får rank i alla topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Oj då, det såg jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.