unix Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Om jag har råd så ska jag LÄTT köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag ska ha den i vit. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne_Hawk Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 är det nån som längtar till ått spec spel till Ps3??? Själv ¨så tycker jag det ska bli intressant med WWE Smackdown vs RAW 2007! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Vilka fula dosor!! hoppas dom görs om! Annars skulle ja vilja ha ps3 men ja tror ja inte kommer köpa eller få den förrens ett år efter premiären.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 PS3 låter i alla fall rätt bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 köper nog häldre NREV än ps3.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Jag ska köpa en vit ps3. En sak jag undrar är om man kan välja färg på kontrollen också. Eller finns den bara i silver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Jag ska köpa en vit ps3. En sak jag undrar är om man kan välja färg på kontrollen också. Eller finns den bara i silver? Tror att den färg du väljer, som t.ex vit, då kommer också kontrollen också vara vit, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Kontrollen är väl troligtvis i samma färg som konsollen om du inte köper en ny kontroll löst i annan färg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Jag ska ha vit om jag ska köpa ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 jag tänker lätt köpa den nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Tänk er en inbyggd blue-ray och blue-thooth hankontroller och man kan koppla in 2 tv-apparater till en konsol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg