Hoppa till innehåll

Mobbas Ni I Skolan?


Pelleelle

  

178 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 109
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej, det är jag som mobbar. ;P

Nja, kanske lite att jag mobbar olika personer som är tykna mot mig. Inte slår dom, då får jag mycket problem, men jag psykar dom. Typ säger att de är skit. De säger ju ganska självklart emot, men då tar jag en näve ord och slänger på dom. Man kan se hur tårarna ploppar upp ideras ögon, och så säger de inte nåt.

Observera att jag gör så med de som är likgamla med mig. Inte de som är yngre, det är riktigt taskigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det är jag som mobbar. ;P

Typ säger att de är skit. Man kan se hur tårarna ploppar upp ideras ögon, och så säger de inte nåt.

 

Vem f*n bryr sig om de är jämngamla ? om tårarna ploppar upp i deras ögon så har det gått för långt , skit i om de är dryga tillbaks. Jag tycker synd om dem.

Tänk dej ombytta roller, du smådrygar lite mot någon och den andra börjar säga taskiga saker till dej, du drygar lite halvt tillbaka och så börjar de plötsligt terrorisera dej och du bara känner att du vill bort därifrån å gråta ut.

Det vill du nog inte, elaka unge...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det är jag som mobbar. ;P

Typ säger att de är skit. Man kan se hur tårarna ploppar upp ideras ögon, och så säger de inte nåt.

 

Om vi säger att "Olle" kommer fram i korridoren som är ganska bred. Jag går på högra sidan, och han går på vänstra. Då skqa han såklart byta sida ttill vänster och gå rakt emot mig. Sedan närvi möts så säger han "Flö (=flytta) på dig, skit" . Då är det f*n självklart att man blir tjurig på honom och ger tillbaka med samma mynt. Till slut så är man astaksiga mot varandra och jag ger sista ordet som gör att han börjar lipa.

Kanske inte utrtryckte mig tillräckligt i mitt förra inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...