Hoppa till innehåll

Mobbas Ni I Skolan?


Pelleelle
 Dela

  

178 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 109
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Nu e jag inte mobbad, men polarna e lite tjatiga med sina skämt om att man e smyg-bög så man kan bli lite irriterad.. I slutet av sexan var jag fete mobbad, en i min klass sa till dem i skolan jag går i nu att jag va helt störd och mobbad.. En unge som går en klass under mig har vatt på mig och "ensam mobbat" sen jag började på dagis, bara för att jag e lite klen och har glas ögon, men han blev tyst den dagen i slutet av 5:an då han (som gick i 4:an då) slog en rutten plywood skiva i min nacke.. Första gången jag blir totalt okontrollbar, 4 av mina polare fick dra undan mig från honom xD Efteråt kom han och började kasta pinnar och stenar, arg som jag fortfarande va fösökte jag gå bort till honom, men polarna stoppade mig.. Vilket nog va tur, för han blödde från läppen, om han hade kommit in med näsblod och en blåtira på ögat hade det nog blett många konsikvenser :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej alla!!!

jag brukar ibland slå ner en kille.

som heter Jesper den  :evil: .

Han är kär i alla tjejer i min skola.

och han är taskig han tar sönder dom andras saker med flit.

:medieval:

 

Det låter inte roligt att han gör det. Vad gör lärarna åt det? Det kan ju hända att han bara vill ha lite uppmärksamhet. Han kanske känner sig ensam eller så vet han bara inte hur man ska betesig mot andra människor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Nej, för tillfället har jag ingen att mobba och blir själv inte mobbad. Då och då när någon kaxar så leder väl det till konsekvenser, och då kan man få ta till knogarna ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...