Dream Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 (redigerat) jag köpte kredit kort lite av misstag och vet inte vad det gör! det står användar avgift 8%! ska jag betala nåt eller??!!! :cry: Redigerat 23 Mars 2006 av dark shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Det är när du ska handls med kreditkortet i affären som du får betala en avgift på 8% av vad det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 "råkade" ? hur lyckas man med det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 så om jag använder det tar mina bank pengar ut men jag får betal priset på varan och 8% mer! det är ju dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 så om jag använder det tar mina bank pengar ut men jag får betal priset på varan och 8% mer! det är ju dåligt! Någon avgift måste du ju betala, så är det med riktiga kreditkort ochså. Med de två bättre kreditkorten så är det ju 5% och 3% avgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 så om jag använder det tar mina bank pengar ut men jag får betal priset på varan och 8% mer! det är ju dåligt! Om du använder kreditkortét, då får du betala en avgift.Kort sagt: Använd den inte så är alla problem ur världen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag ska snart köpa det bästa kreditkortet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 men om jag använder det så ändras min ränt uttag då till en månad senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 ok bra tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 så är det bra eller dåligt? :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 ¨men hallå det är ju 18-årsgräns på kreditkort fö f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 jaha <_< men jag vet att det är 18-årsgrns på riktiga kredikort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.