ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 När oljan tar slut så stannar ju miljönedbrytningen upp. Men då kan man inte ha lika skoj med bilarna. Köra en Mustang på gas tror jag inte blir lika skoj som med bensin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 De kommer säkert på något sätt. Om oljan tar slut tar den slut, som Presentation sa. Vi har alltid cyklar till hands, och man kan alltid gå, men det är lite jobbigt om t.ex. skolan ligger långt bort. Jag hörde något om en buss som gick på avföring på TV, men jag är inte helt säker, för jag är väldigt glömsk. Vindkraftverk eller något annat för att få el till husen. I sverige kanske det fungerar... men i USA är nästan allt anpassat för bilar... det skulle bli total kaos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 skulle det bli kaos om folk cyklade ? Eller gick ? nej där tar du fel, om man nu nu skulle ta bort alla bilar så kan man alltid cykla på bilvägarna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 skulle det bli kaos om folk cyklade ? Eller gick ? nej där tar du fel, om man nu nu skulle ta bort alla bilar så kan man alltid cykla på bilvägarna ;) Då skulle allting gå bra, för människans hälsa också. ;)Tar oljan slut, så finns det både för och nackdelar i det. Nackdelarna är att det blir svårare att ta sif fram vid långa sträckor, vilket kan vara ett problem i vissa fall. Fördelarna är väl som jag skrev tidigare, det blir bättre för hälsan, miljö föroreningarna minskar, eller tar till och med slut helt och att man kan leva ett mer naturligare liv . Xade: Varför tänker du hela tiden på USA ? Dem är inte den enda landet här i välden, det ska du veta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Jag är övertygad att man kommer på ett nytt bränsle innan oljan tar slut. Xade tycker ju att George W Bush borde härska över världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Om oljan tar slut kan jag inte fritera mina chicken nuggets i frityeren!!! BUUUUUUUHHHHH *gråter ironisk* :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) *min dator råkade dubbelposta* :( srry Redigerat 4 April 2006 av Potatisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 vi pratar om sådan olja man borrar upp ur marken.... och för din egen skull hoppas jag att du inte friterar i sådan (ja, jag uppfattade ironin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 skulle det bli kaos om folk cyklade ? Eller gick ? nej där tar du fel, om man nu nu skulle ta bort alla bilar så kan man alltid cykla på bilvägarna ;) USA skulle få totalpanik. "ÅÅh nej, 250kg av min fina kropp kommer försvinna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Hoppas dem hittar något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 skulle det bli kaos om folk cyklade ? Eller gick ? nej där tar du fel, om man nu nu skulle ta bort alla bilar så kan man alltid cykla på bilvägarna ;) word ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 skulle det bli kaos om folk cyklade ? Eller gick ? nej där tar du fel, om man nu nu skulle ta bort alla bilar så kan man alltid cykla på bilvägarna ;) Du vet visst inte hur mycket USA bygger på tillgång till bilar... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.