Hoppa till innehåll

Oljan Tar Snart Slut

kola_king

Rekommendera inlägg

• Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

De kommer säkert på något sätt. Om oljan tar slut tar den slut, som Presentation sa. Vi har alltid cyklar till hands, och man kan alltid gå, men det är lite jobbigt om t.ex. skolan ligger långt bort. Jag hörde något om en buss som gick på avföring på TV, men jag är inte helt säker, för jag är väldigt glömsk. Vindkraftverk eller något annat för att få el till husen.

I sverige kanske det fungerar... men i USA är nästan allt anpassat för bilar... det skulle bli total kaos.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skulle det bli kaos om folk cyklade ? Eller gick ? nej där tar du fel, om man nu nu skulle ta bort alla bilar så kan man alltid cykla på bilvägarna ;)

Då skulle allting gå bra, för människans hälsa också. ;)

Tar oljan slut, så finns det både för och nackdelar i det.

Nackdelarna är att det blir svårare att ta sif fram vid långa sträckor, vilket kan vara ett problem i vissa fall.

Fördelarna är väl som jag skrev tidigare, det blir bättre för hälsan, miljö föroreningarna minskar, eller tar till och med slut helt och att man kan leva ett mer naturligare liv .

Xade: Varför tänker du hela tiden på USA ?

Dem är inte den enda landet här i välden, det ska du veta !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

skulle det bli kaos om folk cyklade ? Eller gick ? nej där tar du fel, om man nu nu skulle ta bort alla bilar så kan man alltid cykla på bilvägarna ;)

USA skulle få totalpanik. "ÅÅh nej, 250kg av min fina kropp kommer försvinna".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet visst inte hur mycket USA bygger på tillgång till bilar... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...