Gäst Andreasswf Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 nja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Om det är sant så tror jag inte att hon blev våldtagen, i en del länder är flickor giftasmogna väldigt tidigt och när dom väl är bort gifta till mannen så är det han som bestämer över henne man kan säga att han äger henne. Vissa föräldrar i fattiga länder säljer sina flickbarn för att få pengar, med ans de behåller pojkbarn för de kan hjälpa till att jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 men att gifta sig vi 5 år är väl ändå för tidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 men att gifta sig vi 5 år är väl ändå för tidigt Tidigt tycker du? I asien så gifter de fortfarande bort sina 10-11 månader gamla barn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Ha, ja, och så gifter de bort dem till 60 åriga män! Det är f*n sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Vad är det för pervers typ som sätter på en femåring. En annan femåring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Står det "status: True" så vet jag inte om det är något att lita på . Brukar ofta vara raka motsatsen i sådana sammanhang Brukar det stå "Staus: False" ibland eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Omöjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 *Inga kommentarer* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 det är omöjligt förresten tror jag att dem fejkar för att jag såg inte bilden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Känns lite overkligt att en flicka skulle kunna bli med barn vid bara 5 års ålder. Hon skulle ha säkerligen dött vid födseln och likaså med barnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 det är omöjligt förresten tror jag att dem fejkar för att jag såg inte bilden :P Vad menar du?Tryck på länken, scrolla ner, där finns det typ 2 bilder. SEN! Bilden var från 1939, är det inte lite konstigt? Eftersom bilderna skulle kanske inte vara så " Nya ". Sen såg det inte ut som om doktorn var från Asien eller Afrika inte barnet heller, hon såg ut som en Indian..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.