PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Jag gjorde en liten motsatstråd till rikar cenas tråd Vilken Är Den Sämsta Mat Du Har Fått? Alltså vilken mat är den godaste du har fått i Skolan..??? Min godaste är väl Grillburgare, julbord, julmust och dricka m.m Redigerat 24 Mars 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Kycklingbröstfileér med ris och currysås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Antagligen pannkakor med sylt och socker men vet inte riktigt,tacos är ju också gott =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Julbord/Påskbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Hmm, julbord och lasagne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Kött med stekt potatis och gorgonzolasås. Sedan såär väl julbordet en favorit ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Grillade hamburgare o julbord e de bäst ja nånsin ätit i skolan Redigerat 25 Mars 2006 av Simple_Plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Tacos i Skolan * Muums * :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag minns inte sist vi fick god mat i skolan, eftersom skolan är så fattig när det gäller maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Godast är pizza, Pitabröd, Risrynsgröt och lasange btw så åt vi pitabröd idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Fast när jag tänker efter så kan det ju ha varit köttsoppa med älgkött. *mums* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Chicken kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.