Gäst DonKeN Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Många länder känner sig säkert hotade av USA. USA gör visst fel. Måste döda för att dem vill ha någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Varför skulle någon vilja bråka med USA, USA gör inget fel. De har gjort mycket som är fel men de verkar inte fatta det själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Varför skulle någon vilja bråka med USA, USA gör inget fel. Fel? Ur ditt perspektiv antar jag? De har en väldigt annorlunda politik i landet som ingen annan har, vilket resulterar sådanna kommentarer. Jag påstår inte att jag gillar USA's ståndpunkter eller dylikt men jag är inte heller emot de för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Är det rätt då att döda folk för att man vill få tag på nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Och var det rätt att bara tåga in i Irak istället för att förhandla med Saddam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Tror du han skulle ha förhandlat med USA ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Att skjuta människor i vägen för att hitta Saddam så har man sjunkit till hans nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Att skjuta människor i vägen för att hitta Saddam så har man sjunkit till hans nivå. Som sagt, jag är inte heller för USA's åsikter, precis som jag nämnde i inlägget ovan. Dock så tvivlar jag starkt på att det skulle ha fungerat att förhandla med Saddam, dvs en terrorist-ledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Nåja, det kanske inte var någon bra idé trots allt. Men de ville ju ta kol på Saddam för att Irak skulle bli ett bättre land utan terrosism, är det då rätt att ha ihjäl civilla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Nåja, det kanske inte var någon bra idé trots allt. Men de ville ju ta kol på Saddam för att Irak skulle bli ett bättre land utan terrosism, är det då rätt att ha ihjäl civilla? Svar: Nej.Men USA kan tydligen inte hindra irakierna att inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag skulle stått och väntat att bli skjuten...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Är det rätt då att döda folk för att man vill få tag på nånting? Det beror på vad de vill få tag i. Är det något väldigt viktigt, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.