Guggo Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Igentligen kan bara en tredjedel av USAs befolkning klassas som fattig, då USA har ett två tredjedels samhälle, där 2/3 har det bra och 1/3 är fattig. läs efter kommatecknet så står det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Men Kina då? Dom har ju 1,3 miljarder invånare så behöver inte dom olja då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 (redigerat) Kina är ett väldigt fattigt land i vissa provinser, så jag tror att de säljer oljan. Men Kina exporterar mycket varor och tyvärr så har EU typ beslutat att Kina ska betala en viss summa pengar bara för att de är så konkuranskraftiga. Redigerat 9 Oktober 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 (redigerat) då får väll fler amerikaner skaffa sig cycklar. klart det skulle gå, dem behöver komma ut och motionera. annars kan dem alltid gå eller jogga Redigerat 9 Oktober 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) Igentligen kan bara en tredjedel av USAs befolkning klassas som fattig, då USA har ett två tredjedels samhälle, där 2/3 har det bra och 1/3 är fattig. Jo, jag fattade det, men blev lite förvirrad. :P Sorry for off-topic.. Redigerat 10 Oktober 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag skulle fly för mitt liv, som vissa säger "Ingen vinner på krig" eller vad det nu va. Varför stanna och kämpa? Jag menar det finns andra människor som gör det, och man själv behöver inte göra så mycket för att man inte gör någon skillnad i krig. Det första som händer är kanske att man blir skjuten i huvudet, vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Krig ska bara få finnas om det verkligen är nödvändigt och inte på grund av export varor d.v.s OLJA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 grejen är ju att usa vill importera olja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Krig ska bara få finnas om det verkligen är nödvändigt och inte på grund av export varor d.v.s OLJA. Det kan bli viktigt i framtiden, det vet man aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Krig ska bara få finnas om det verkligen är nödvändigt och inte på grund av export varor d.v.s OLJA. Japp, den viktigast exportvaran. Utan den så kan vi inte försämra jorden miljömässigt. :/( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Fråga; Kriget är här, vad gör ni? Svar; Gömmer mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 grejen är ju att usa vill importera olja. Men varför betalar dom inte för oljan då istället för att invadera länder och stjäla oljan för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.