Guggo Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 jag skulle vilja vara med i ett riktigt krig så länge jag inte dör eller får skador för livet. alltså, inte för att vara elak eller något. men är du dum i huvudet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Han tror det är som att spela Battlefield2 eller Counterstrike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) jag skulle vilja vara med i ett riktigt krig så länge jag inte dör eller får skador för livet. Även om du varit med i krig och klarat dig utan fysiska skador tror jag att du nog skulle fått men för livet efter de hemskheter du troligtvis fått se. Redigerat 17 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) Men hallå tänk till lite Dave. Att spela Battlefield2 eller Cs är inte likadant som att kriga på riktigt. Man "spwanar" liksom inte om igen. Bort med det. Redigerat 23 Augusti 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 varför citerade du oss då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Bra fråga :S Vad jag tror är att Dave tror att det är som att hålla i en leksakspistol och bara skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Dave kanske ville kämpa för sitt land men gärna också slippa skador, låter inte så idiotiskt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Om han verkligen vill det så får han ta och ansöka till lumpen. Han kan inte bara gå in i en trupp :s? Håller du inte med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Om han verkligen vill det så får han ta och ansöka till lumpen. Han kan inte bara gå in i en trupp :s? Håller du inte med? Precis man måste ju utbilda sig i krigsföring först.Man kan ju inte bara gå in och ta ett färdig laddat vapen och börja skjuta, man måste ju veta hur man laddar och sånt me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Lära sig alla order också och kommandon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Skulle det bli krig i Sverige, säg att t.ex finnarna skulle anfalla så kan ni ge er f*n på att ni får ett laddat vapen i handen oavsett utbildning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Menar du mig :o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.