Hoppa till innehåll

Kriget Är Här!


Shaddy

Rekommendera inlägg

  • Svar 476
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det kallar jag inte direkt finlir. USA är bara ett gäng dumhuvuden.

 

Bra sagt! Dem tycker det är okej och döda andra medans dem vill ha något men när något händer dem så sprider dem ut alla deras marktrupper i världen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har Irak ens ett försvar så att dem kan köpa vapen? Det är USA som styr Irak nu. Men svara på den här frågan. Har USA rätt till bättre vapen än Irak. Motivera varför.

 

Menar du att Hiroshima var fel?

 

USA skulle aldrig använda kärnvapen. USA skulle inte använda vapen som terrorister, döda bara oskyldiga. Visst, de har dödat oskydiga, men de ville inte döda oskyldiga, de "kom ivägen" när de letar efter terrorister.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste ju visa hänsyn till civila!

Om jag betraktar ett land som ett terroristland och bombar deras högkvarter och oskyldiga dör, så kom dem bara i vägen, eller hur?

Jag fattar inte hur du resonerar!

 

Och ja, Hiroshima var självklart fel.

Alltid när det dör oskyldiga, så är det fel, men tyvärr så förstår inte terrorister och andra länder det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har Irak ens ett försvar så att dem kan köpa vapen? Det är USA som styr Irak nu. Men svara på den här frågan. Har USA rätt till bättre vapen än Irak. Motivera varför.

 

Letar efter terrorister. Jag säger min åsikt nu. Alltså USA sammarbetar med Al-Qaida, det är därför terroristerna lyckas rymma från fängelsen alltid. Så länge det är terrordåd så suger USA upp all olja och skjuter en gammalkvinna för att några ska köra in med oljetank.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har Irak ens ett försvar så att dem kan köpa vapen? Det är USA som styr Irak nu. Men svara på den här frågan. Har USA rätt till bättre vapen än Irak. Motivera varför.

 

Inte särskilt trovärdigt, det skulle aldrig USA göra. De sammarbetar inte, men de har terroristerna som en orsak att ta oljan. Jag tycker det är rätt på ett sätt, enligt mig förtjänar USA oljan bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...