Hoppa till innehåll

Kriget Är Här!


Shaddy

Rekommendera inlägg

T.ex, Sverige slutar sälja JAS plan? Alltså behöver USA något så kan dem gå in om dem vill, och det är väldigt lätt för dem och gå in i Sverige och invardera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 476
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

I dagsläget sa han. Sverige skulle aldrig sluta sälja JASen i dagsläget. Dessutom köper inte USA våra JAS plan tror jag, så det spelar ingen roll och även om de gjorde det och vi skulle sluta sälja dem så skulle USA inte anfalla, med tanke på att Sverige är ett fredligt land med goda kontakter med USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Folk säger att dom skulle kämpa in för det sista för deras land? o dom flesta som säger är 13-15 år. När väl händer så skulle ungefär 90% va lika fega som en liten sketen mus <_<

 

 

Jag tror faktiskt inte på din spekulation. Alltså när det är krig, så är man väldigt rädd. Men mycket hat väcks fram, om någon i ens familj blir dödad. Då vill man nog hämnas, därför kämpar man in i det sista. Man kanske är en fegis, men arg blir man och kämpar in i det sista gör man nog på ett eller annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Folk säger att dom skulle kämpa in för det sista för deras land? o dom flesta som säger är 13-15 år. När väl händer så skulle ungefär 90% va lika fega som en liten sketen mus <_<

 

det har du rätt i, men ifall tex du o din far var ute o fiska medans kriget var så kom det en sisådär 400 soldater o sköt din far, skulle du då springa fram med fiskespöet o attackera dom?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Folk säger att dom skulle kämpa in för det sista för deras land? o dom flesta som säger är 13-15 år. När väl händer så skulle ungefär 90% va lika fega som en liten sketen mus <_<

 

Många som säger att de skulle kämpa som f*n är 11-15 år. De har alltså inte en chans mot soldater. Ingen som helst chans i hela j*vla världen. Dessutom är det bara naturligt för små barn att bli rädda. Många tror också att krig är som i datorspelen, det är det INTE. Du, dolphin, kan inte ens föreställa dig hur hemskt det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Folk säger att dom skulle kämpa in för det sista för deras land? o dom flesta som säger är 13-15 år. När väl händer så skulle ungefär 90% va lika fega som en liten sketen mus <_<

 

Jo det kan jag och jag vet väl att små barn inte har någon chans mot välutränade soldater helt ensamma. Men de kämpar nog in i det sista ändå, det skulle i alla fall jag ha gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm säkert.. de flesta av oss hade inte vågat det, hur mycke vi än tycker vi är modiga o sånt.

 

håller med, vi ungdomar känner oss överlägsna och när man tittar på tex en krigsfilm så blir en skjuten o dör då tycker dom flesta skulle ja tro.. hur kan han/hon dö av det där?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Folk säger att dom skulle kämpa in för det sista för deras land? o dom flesta som säger är 13-15 år. När väl händer så skulle ungefär 90% va lika fega som en liten sketen mus <_<

 

nej, det kan jag nästan helt säkert säga att du inte hade gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...