Outsider Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Jag hade flytt,om vi nu skulle kriga mot några så skulle vi få stryk,vi har inte det bästa försvaret precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag skulle ta mitt minneskort och springa. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag skulle ta mitt minneskort och springa. :D Du kompis jag säger bara: Tänk Efter..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag skulle ta mitt minneskort och springa. :D Springa vart hade du tänkt? Springa och gömma dig under sängen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 tror väll knappast att de skulle skjuta med ett granatgevär... http://www.mil.fi/merivoimat/joukot/uudpr/granatgevar.jpg en handgranat eller något räcker gott. Eller så skjuter man bara. I verkligheten går det inte att ta skydd bakom ett staket... Jag tänkte mig mer inne i stan. På ungen lät det ju som han skulle ta sin pappas gevär och sätta sig i ett fönster. Då tänkte jag att det är ju rätt högt upp så en handgranat kan vara svårt att få in. Och ja, skjuta kan man ju göra men armerad betong står pall för en del. Ändå så är granatgevär rätt överdrivet jo, räcker med granatkastaren som de flesta moderna vapen har monterade på undersidan. Hela grejen är ändå så hypotetisk så det är löjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Sant. Men isåfall så kan man ju lika gärna gå in i huset och skjuta honom. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Jo det är klart...men det kan ju vara en fälla isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Kanske inte så svårt och skjuta några skott, men vet ni hur svårt det är och undvika skott :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Jo det är klart...men det kan ju vara en fälla isf. Allt kan vara en fälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.