27Caramele Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 hur gör man bakgrunder på photoshop?? väldit, väldit tacksam för svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Brushes lr vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 va? jag fatta inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Ta det i Grafik/Programering forumet, kanske får mer hjälp då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Flyttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Än en gång, ta ett titt på Nico's tutorials. Titta på hans profil, tryck på hans hemsida, sen ta " Guider " och hur man gör enkelt avatar tror jag att den hette.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 oki! tack så mycket! men man måste ha flash player 8 vet inte nån på photoshop elemets 4.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Ladda ner det då ( Alltså på ett lagligt sätt! ) Tror att han hade länkat till sidan där du kan ladda ner den ( På ett lagligt sätt :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 gräjen är att jag vill göra bilder på photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 MEN! Det beror på vad du vill göra och vad för verktyg du ska använda ! Ska du använda brushes eller filter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Han har väl ingen aning om vad det är, visa upp några exempel så att han fattar isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 gräjen är att jag vill göra bilder på photoshop Asså, du kan ju för f*n inte be om hjälp hur man bara ska göra en bild i PS. Du måste ju specifiera dig, det finns hur många sätt som helst att göra en bild i PS. Du måste nog först lära dig grunderna ser det ut som. Finns olika sidor att göra det på som t.ex. http://www.algonet.se/~stefwest/pskol/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.