Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Keyser_Soze
Skrivet

hmm..har aldrig hört just det där men själv tycker jag inte illa om Homosexuella...:)

BTW blir medlem nu Weee!

• Svar 234
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Perisoreus
Skrivet

Undrar vad som skulle hända om någon präst vägrade viga heterosexuella par i protest mot det förtryck som religionen utövar?

Skrivet

Undrar vad som skulle hända om någon präst vägrade viga heterosexuella par i protest mot det förtryck som religionen utövar?

Du menar alltså att en prest inte skulle vilja viga en man och en kvinna för att religionen är emot det. Heterosexuel=då gillar man motsatt kön
Gäst Perisoreus
Skrivet

Ja, jag vet det. Jag menar bara att prästerna borde ta eget initiativ i att få in likvärdighet i religionen.

• 2 veckor senare...
Skrivet

Jag har absolut ingenting emot homosexuela.

Sen blir jag riktigt ireterad på folk som hela tiden kallar andra för bögar osv.

Alltså "men håll käfften din j*vla bög/lebb!" sånt gillar jag inte.

Allt sånt är oaceptabelt!

Skrivet

För att det är emot Guds lära. För att tanken får mig att spy och för att det är det är synd om de i deras närhet.

okej... bögporr är vidrigt, men lebporr är hett. Men det ska inte vara så i samhället...

Skrivet

Läs bibeln eller ta reda på fakta innan du utrycker dig om Gud.

Om du sett Bruce den allsmäktige, så påverkar inte gud den fria viljan där. Det är visserligen en film, men det är nog så i verkligheten också. Gud låter människan tycka och göra vad den vill, han lägger sig inte i.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...