Xade Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Du snackar alltid om vetenskapligt bevisade. Hur kan du veta det??? Du snackar om saker du inte vet. Allt du nyss tog upp är fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Man får väl vara bög om man vill, bara man inte är det i närheten av mig så bryr jag mig faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Du snackar alltid om vetenskapligt bevisade. Hur kan du veta det??? Du snackar om saker du inte vet. Allt du nyss tog upp är fel! Om man inte litar på vetenskapliga bevis, kan man inte lita på någonting. Och exakt HUR kan du veta att det är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Man får väl vara bög om man vill, bara man inte är det i närheten av mig så bryr jag mig faktiskt inte. Så du kräver att man slutar vara homo för att kunna vara i din närhet? Uj det var inga små krav Jag skulle vilja påstå att "vetenskapligt bevisat" ofta om inte alltid används väldigt dåligt på fuska.se.. Men i det här sammanhanget så kan ni själva "bevisa" att myterna inte stämmer genom logiskt tänkande och egna observationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 När har Xade någonsin tänkt logiskt? Och jag tror att vad tHOORd menar är att han inte vill att nån homosexuell stöter på honom. Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Bibeln säger att det är fel, alltså är det fel. Jag följer bibeln före all vetenskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) Homosexualitet är fel. Ungefär som att stoppa in en pinne in i en annan, eller stoppa in ett hål in i ett annat. Att de tänder på sitt egna kön beror på nån hormonsjukdom eller nåt liknande, där de tänder på vad de andra könet "ska" tända på. EDIT: Orka bibeln? Bara en massa strunt. Redigerat 6 Maj 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Hm... halvbra sagt, jag älskar att höra fler som säger att det är en sjukdom, vilket det är! Men bibeln är inte strunt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Men bibeln är inte strunt... <_< skulle gärna utveckla det här till en anti-biblisk konversation, men det vore off-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Men om vi nu tänker oss att det är en sjukdom, kan man då inte bara acceptera deras läggning som den är nu när den inte går att bota? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag har inget emot homosexualitet. Däremot har jag något emot alla slags personer som missbrukar, förnedrar orden bög, eller lespisk. "j*vla bög!" "Uwh, din lebb!" Dem används för ofta i fel sammanhang.. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Jag har inget emot homosexualitet. Däremot har jag något emot alla slags personer som missbrukar, förnedrar orden bög, eller lespisk. "j*vla bög!" "Uwh, din lebb!" Dem används för ofta i fel sammanhang.. :3 har aldrig hört någon säga lespisk förrut, vad betyder det? Sluta våldta det svenska språket tack. Förövrigt så älskar jag när orden bög o lesbisk missbrukas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.