Gäst Keyser_Soze Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 hmm..har aldrig hört just det där men själv tycker jag inte illa om Homosexuella...:) BTW blir medlem nu Weee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Undrar vad som skulle hända om någon präst vägrade viga heterosexuella par i protest mot det förtryck som religionen utövar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Undrar vad som skulle hända om någon präst vägrade viga heterosexuella par i protest mot det förtryck som religionen utövar? Du menar alltså att en prest inte skulle vilja viga en man och en kvinna för att religionen är emot det. Heterosexuel=då gillar man motsatt kön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Ja, jag vet det. Jag menar bara att prästerna borde ta eget initiativ i att få in likvärdighet i religionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floorball Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag har absolut ingenting emot homosexuela. Sen blir jag riktigt ireterad på folk som hela tiden kallar andra för bögar osv. Alltså "men håll käfften din j*vla bög/lebb!" sånt gillar jag inte. Allt sånt är oaceptabelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Nej, homosexualitet är oacceptabelt. Vad är det med folk... hur kan ni tillåta sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Xade: Det är konstigt att du skriver att homosexualitet är oacceptabelt när du säger att all porr är bra och det inkluderar ju bögporr och lesbisk porr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Xade, vad har du emot homosexuella egentligen? Och säg inte bara "för det är sjukt". Varför är det isåfall sjukt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Har fortfarande inte fått svar från Xade och börjar bli otålig.. Nå.. Ska du svara mig eller ignorera ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 För att det är emot Guds lära. För att tanken får mig att spy och för att det är det är synd om de i deras närhet. okej... bögporr är vidrigt, men lebporr är hett. Men det ska inte vara så i samhället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Men om du tror att Gud skapat allt, så varför skulle han skapa nåt han som är emot hans lära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Läs bibeln eller ta reda på fakta innan du utrycker dig om Gud. Om du sett Bruce den allsmäktige, så påverkar inte gud den fria viljan där. Det är visserligen en film, men det är nog så i verkligheten också. Gud låter människan tycka och göra vad den vill, han lägger sig inte i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.