The Golden Boy Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 vinner gör lätt Djurgården åker ner gör Öster och ÖIS. Till allsveenska kommer Örebro och Norköping! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Så här slutar det enligt mig: -------------------------------------- 1.Malmö FF 2.Djurgården 3.Elfsborg 4.Gais 5.Helsingborg 6.Hammarby 7.IFK Göteborg 8.Häcken 9.AIK 10.ÖIS 11.Halmstad 12.kalmar 13.Gefle 14.Öster ------------------------------------------ Jag hejar på MFF. Malmö har ju ett starkt lag och jag tror att Afonso gör en bra säsong. Sen tror jag inte att Djurgården är lika hungriga som i fjol. Elfsborg överraskar och Holmén,Ishizaki och Sjöhage blir viktiga. Gais Överraskar och kommer 4a mycket tack vare James Keene. Ifk har inte kraften att hänga på itoppen och gör en dålig säsong. Gefle och Öster åker ur. Om man tror mig. Vad syftade du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Så här slutar det enligt mig: -------------------------------------- 1.Malmö FF 2.Djurgården 3.Elfsborg 4.Gais 5.Helsingborg 6.Hammarby 7.IFK Göteborg 8.Häcken 9.AIK 10.ÖIS 11.Halmstad 12.kalmar 13.Gefle 14.Öster ------------------------------------------ Jag hejar på MFF. Malmö har ju ett starkt lag och jag tror att Afonso gör en bra säsong. Sen tror jag inte att Djurgården är lika hungriga som i fjol. Elfsborg överraskar och Holmén,Ishizaki och Sjöhage blir viktiga. Gais Överraskar och kommer 4a mycket tack vare James Keene. Ifk har inte kraften att hänga på itoppen och gör en dålig säsong. Gefle och Öster åker ur. Om man tror mig. Att Malmö ska vinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Dom har ett bra lag. Och förresten IFK vinner? kolla hur dom inlett... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 ja tror på malmö ff ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) och varför tror alla att öster ska åka ner? dom ska bara kicka ut sopan stringheim, han suger. KOLLADE NÄR ÖSTER SPELADE mot elfsborg och han kunde räddat 3 av deras 4 mål enkelt. Redigerat 15 April 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 tar top 5: 1.[Hammarby] 2.elfsborg 3.malmö 4.djurgården 5.göteborg elfsborg kommer nog 2 pga anders svensson upp går nog landskrona och nå annat ner går nog gefle och öster :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.