Ratchet Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jo, det har jag hört förut att álla saker inte funkar med lcs. Hur som helst får jag inet köpa gta för mina föräldrar :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 synd jag har beställt mitt men det har inte kommit ännu såg senare att de inte hade det i lager! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 ajaj, vilken otur :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 ja me gta kan man ju kö hombrues Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 ja, men man kan inte få ut allt man kan om man har 1.5 som sagt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Ni med gta kör 1.0 homebruws dom funkar nästan altid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 mm :) men mest vill jag ändå kunna köra snes spel i psp:t, det är det jag tkr e de coolaste ;) Kan du ju drömma om, Om det skulle komma nån son homebruws så kommer Nintendo stämma Sony! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Det finns nog redan, men det är inte sony som gör dem... tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 det finns snes emus, men de är tyvärr olagliga så jag har inte prövat dem. Detta är den sista gången jag skriver ett inlägg. Jag kommer att lämna fuska ett tag då jag har för många varningar och jag har fått 1 utan anledning. Hej då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 hej då zeem :( nu får vi klara oss med homebrews så bra det går utan dig som sagt är ju emulatorerna olagliga så även om jag kunnat köra homebrews så skulle jag nog inte haft en emulator (visste inte att de va olagliga) :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 no är dom olagliga? måste ta bort alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg