NightMaker Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 hur kommer men till baby bowser jag vet inte hur man öppnar porten hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Om du menar vägen till Corona Montain (I norra staden) så måste du klara nivå 7 : att ta Shadow Mario på ALLA banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 japp det ända du behöver göra e att leta efter han och klara han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 efter du har klarat alla nivå 7 banor så blit det översvämning i staden då går det att komma in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 haha vad bra då behöver jag bara att klara en bana till med honom så kan jag också komma in där :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg