isMaNnen Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Går det att spela xbox på en projektor? eller måste man köpa nån sladd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Hmm, har du en projektor så ska du ju veta vad som fattas...eller har du en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 nej har ingen, ska spela hos min morbror.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 koplla en tv till projektorn o spela på tv,n :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 mm men de funkade.. var kul att spela på 100 tums duk.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Ja, d va d säkert... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Det skulle vara coolt att ha en projektor. Det blir nog en annorlunda spelupplevelse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Ja...Det skulle vara intressant att testa faktiskt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 vad jag har hört ska man akta sig för att spela spel på projektor för den kan sabba duken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 falskt nog.. de dära om duken.. för att de skulle vart ganska konstigt.. jag tror inte spel ger nån annan "strålning".. LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 vad jag har hört ska man akta sig för att spela spel på projektor för den kan sabba duken. LOL. Varför skulle det paja duken? Är xboxen så högteknologisk? Den är ju inte direkt så väst bra. 733mhz processor, 256 ram osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 själv spelar jag jue på en projektor med 7.1 ljud och har typ alla dom nyaste spelen.. [EDIT] *önkar jag iaf* :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg