Trasheye Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 :meddum: jag körde classic mode...(lr vad det heter.).. när jag kom fram till handen hade allt gått bra....sedan började jag spöa handen...men efter halva...så kom den andra handen in också...som på event...fast den bara kom i sådär...jag har alldrig vart med om det förut..o jag har spelat as länge.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Han gör det ibland om man spelar på Normal tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Händer typ alltid för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 för mig med. Jag tror också att man får en trofe om man klarar båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Den kommer om man kör på Normal, Hard eller Very Hard, men bara om man kommer till Final Distanation utan att dö alla sina liv. OBS! Klarar man dom utan att dö alla liv får man Master Hand trothy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 kommer den inte fram efter en viss tid? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Nej, den kommer fram när Master Hand har 150% (300% från början) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 jo, men man måste väl klara alla andra bannor inom en viss tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Det är väl vanligt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag tror det var på tid för att typ få Ness i Super Smash Bros till Nintendo 64... Men jag tror inte man måste klara nån viss tid i SSBM... eller? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 haha..okej..då var det inte en bugg bara.=P...det kanske har hänt förut men jag hhar aldrig tänkt på det ....jag körde på normal...=P..hehe..sweet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 När vi ändo pratar om Crasy Hand, nån som fått hans trothy? Asdrygt, man måste klara Adventure på Hard <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg