Dretskit Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 men vad e det för viktigt me att men kan åka skate board Det skulle väl vara ganska coolt om man kunde göra det tycker jag iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jo, det hade det vart. att åka skateboard på motorvägen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 En annan sak som skulle ha varit rolig är ju om poliserna skulle åka runt på skateboard och jaga en runt i staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 hahah:P jepp. Men jag kan inte hitta NÅGONSTANS där det finns en skateboard mod :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 En annan sak som skulle ha varit rolig är ju om poliserna skulle åka runt på skateboard och jaga en runt i staden. haha tänk o sjussa nån :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 hmm jja tror vet inte har alldrig sett att man kan men innan de just kom ut sa många och stog överallt att man kunde man kanske kan eller är det någon modd man ska ladda ner..hoppas du hitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Har bytt ut pizzaboy mot en skateboard nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Hur menar du ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag använde en modd ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 det finns inte skateboard på sa det är jag säker på <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 det finns inte skateboard på sa det är jag säker på <_< jasså? många andra här har skrivit att man kan ladda ner moddar och liknande, men jag örker inte. Dessutom så har mitt SA pajat, det vill inte starta :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stickmaster Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Jag visste inte äns att man kunde :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg