BloodMan Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Förut stod det ju i "statsen*" hur många fusk och recensioner man har skrivit,varför gör man inte det längre?? och får man fortfarande FM för att skriva ett fusk eller en recensioner?? nån som vet? (*asså där man ser hur mycket FM man har och vilken rank osv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Det står ju visst i statistiken hur många fusk och recensioner man har skrivit. Man får fortfarande FM för fusk och recensioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 jojo men inte där jag ser direkt (där jag ser ditt namn din ålder DIREKT när du skriver ett inlägg, där kunde man se förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) Men ska man kunna se det det tycker inte jag iaf. Jag själv har liksom inte skickat in så många. [EDIT] ett stav fel Redigerat 26 Mars 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 jojo men inte där jag ser direkt (där jag ser ditt namn din ålder DIREKT när du skriver ett inlägg, där kunde man se förut! va? under avataren menar du? det var mycket länge sedan det var så... här hittar du din statistik http://forum.fuska.se/index.php?act=Profil...DE=12&MID=23780 förut kunde man se det direkt på första sidan av presentationen men sedan delades den in i kategorier för att bli överskådligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 ok,men jag tyckte det va bra att man såg under avataren men jag lever ju på stenåldern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Blooadman: Om du vill se vem som har mest nyheter eller fusk eller recensioner så finns det en statestik. Statestiken är vid höger vid startsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 OT: jag tycker att man borde kunna se hur många inlägg man har gjort :/ alltså under Avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 ohh juste det kunde man förut också (har jag för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 ja det kunde man... men det är väl bra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Admin Wehe: Jag tycker att det är bra nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.