pop_pap Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 när ja spelar vissa spel på min xbox laggar d på lite olika sätt.. t ex mina KoTor spel laggar sönder, mitt fable likaså och på mitt SW:Republic Commando hänger inte ljudet med.. beror d här på att avläsarlinsen e smutsig, och isafall kan man lämna in den för rengöring nånstans? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Ditt Xbox kanske börjar bli gammalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 haft d i lite mer än ett år, så d e nog inte d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 testa rengöra läsaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Aha, tur att jag inte köpte xbox då. Du borde väl kunna ta in den på lagning på dom flesta affärer eller? Repiga skivor kan det också vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Två av mina vänner har Xbox och vi brukar flumma på James Bond ibland, men ibland börjar det lagga. När man rengör linsen, hur ska man göra då? Vi blir väldigt irriterade på att det laggar hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Har det gjort det ända sedan du köpte XBOXET? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 jag tror inte det.. men för å rengöra läsaren måste man väl skruva upp maskinen å plocka isär lite grejer. eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Ja det måste man. Då ryker garantin om den gäller än. Bara så du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 mmm.. ja får väl se hur ja gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke_nofear Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 hej! jag har hört att om man har köpt och satt i en större hårddisk så kan man lägga in spelen på den. då körs dom snabbare och man får kortare laddningstider... jag är inte säker på om man måste ha någon form av chip för att kunna lägga in spelen på hårddisken men på chipper.se finns en hel del information om det såg jag idag... Lycka till :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blojmonster Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 kanske har med kylningen att göra, typ igendammade kylfänsar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg