Hoppa till innehåll

Vilka Stannade Hemma?


ZeroX_

Rekommendera inlägg

Men en sak.. är det någon över huvud taget som vet var detta ryktet startade? å av vem..? :blink:

 

Det startades på msn och sen frodades det vidare till lunarstorm och alla andra comu-sajter, och så var det utspritt över hela sverige
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det STARTADES på msn messenger som jag skrev, jag fyllde även på lite med hur det skickades. Det var väl förmodligen någon person som insåg att han bara måste vara hemma ifrån skolan den dagen så han startade ett rykte över hela sverige och han fick en anledning till å va hemma...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det STARTADES på msn messenger som jag skrev, jag fyllde även på lite med hur det skickades. Det var väl förmodligen någon person som insåg att han bara måste vara hemma ifrån skolan den dagen så han startade ett rykte över hela sverige och han fick en anledning till å va hemma...

 

Sorry, mitt fel. Läste inte så noga. :/ Jag tolkade det i alla fall som att ZeroX_ ville veta vilka personerna var som startade det hela... :P -be om ursäkt-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Var i skolan, alla tuffa fjortisar som sa veckor innan att de skulle stanna hemma fegade ur och gick dit ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...