Hoppa till innehåll

Vilket Lag Vinner Sm-guld

DynamitPer

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har varit säker på Färjestad hur länge som helst trots deras svacka tidigare under säsongen, nu är man dock grymma & lär tyvärr ta SM-guld.

Emil Kåberg är ett MBD-barn (på hockeyrinken iallafall) & Per Ledin (som sparkades av Löven för några år sedan eftersom han var oduglig) en sopa utan några större ishockeykvaliteter, men de gör ett j*vla jobb som lönar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pallar inte med alla i skolan som säger "FRÖLUNDA ÄGER ALLA!!!! FRÖLUNDA ÄR BÄÄÄÄÄST!!!!". Hoppas verkligen på att Färjestad vinner ifall Frölunda och Färjestad kommer i finalen. Jag kommer att håna Frölundarna så mycket så att de börjar lipa.

Egentligen hejar jag på Djurgården, vet inte varför, men jag säger inte att de är bäst eller så. Jag bara gillar dom. :S Tror nog inte att de vinner SM på många år, men en dag ska de göra det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HV71 :D Dom och Färjestad i finalen ;)

Det är en omöjlighet eftersom dessalag möts i semifinal för tillfället. ;)

FBK har varit i final samtliga gånger sedan 00/01, men har bara ett guld, 01/02.

Aja, enligt Wennerholm spelar ni (AIK) SM-final om fem år. ;)

(Glöm inte att Wennerholm är en riktig pajas som inte går att ta på allvar)

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Frölunda kommer knappast att komma til final om dom forsätter att spela som dem har gjort nu e de två senaste.

Matcherna emellan HV och FBK har varit ganska jämna förutom att "HV-spelarna lägger sig ner på isen". Citat av Wikegård. Inte för att jag tycket att han är det minsta vettig, men det citatet stämde iaf överens med matchen där HV vann med 3-2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...