Justusett Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Biljetterna släpps 00:00 idag!! Måste vara beredd ^^ DEt är hur viktigt som helst! ska någon annan än mig o min kompis åka dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Det är nog ganska många som ska dit ska du se, hur mycket kostar det och när är det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Om du ska skaffa nu så bli meddlem på deras Sida... 650 spänn, om du inte blir meddlem i svenska spel föreningen måste du beställa om en vecka! DH börjar den 17 juni har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Fragmention, är det bara du och din likgamla kompis som ska dit? Om ni har fått tillåtelse av era föräldrar så har ni riktigt dåliga föräldrar! Ska iaf inte åka dit, men vill gärna. När jag är runt 15 så åker jag nog dit, då tycker jag det säkert är litet roligare med datorer. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Fragmention, är det bara du och din likgamla kompis som ska dit? Om ni har fått tillåtelse av era föräldrar så har ni riktigt dåliga föräldrar! Ska iaf inte åka dit, men vill gärna. När jag är runt 15 så åker jag nog dit, då tycker jag det säkert är litet roligare med datorer. :) Varför skulle han ha dåliga föräldrar bara för att de låter honom åka på nått kul ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Hm, kanske för att han är 12 år? aja, vart kan man beställa biljeterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Fragmention, är det bara du och din likgamla kompis som ska dit? Om ni har fått tillåtelse av era föräldrar så har ni riktigt dåliga föräldrar! Ska iaf inte åka dit, men vill gärna. När jag är runt 15 så åker jag nog dit, då tycker jag det säkert är litet roligare med datorer. :) Vadå dåliga förädrar? Är det föra tt du inte får le? Man kan beställa på deras sida! : www.Dreamhack.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Fragmention, är det bara du och din likgamla kompis som ska dit? Om ni har fått tillåtelse av era föräldrar så har ni riktigt dåliga föräldrar! Ska iaf inte åka dit, men vill gärna. När jag är runt 15 så åker jag nog dit, då tycker jag det säkert är litet roligare med datorer. :) Haha, det där är ju riktigt sköna föräldrar, det är sådana som man vill ha ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 back to topic nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Precis! ska någon dra dit lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Flyttar till Allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag ska dit, är det tänkt iallafall. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.