Gäst Lexal Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Det finns en knapp som heter Ändra. Så jag föreslår att du trycker på den istället för att göra dubbelinlägg. Jag trodde jag var på denna.Hade visst glömt logga ut, in. Kan nån mod/admin som läser detta deleta TG? (Orkar ej skriva någon annan stans.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 bra guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 härligt ska testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 kan man EV träna på firered och leafgreen också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Ja, det kan man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 (redigerat) vad bra då ska jag göra det på min pupitar så att den får mer speed Redigerat 1 Juni 2006 av FireRed_Man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 bra guide ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 håller med alla andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Hmm jag tycker du har glömt lite? Tex får man bara Ev när man får exp inte genom link cable battles allstå. Sen när det gäller pokerus. Om du får 1 ev till hp av Wishmur och har pokerus får du 2 istället. Det gäller också för Macho brace. Jag orkar inte skriva allt men för den kompletta guiden gå in på http://www.serebii.net/pokedex-rs/ev.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Phoenix, tänkte addera det men blev avstängd på den användaren -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Har du två användare!Det visste jag inte...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Detta är min brors, Jag blev avstängd på min egna och då tog jag min brossas ^^ xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg