Pikachu86a Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Hej Är det någon som vet när dom ska släppa den stor uppdateringe till Perfect Dark Zero? Som gör att man får in dom gamla challengsen som finns i det gamla Perfect Dark. MVH Tokar86a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 va snackar ru om??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Ja det ska komma en sådan uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Vet inte riktigt heller vad du snackar om Tokar, förklara lite mer specifikare och var du har hört det från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Jag har härt det ifrån minna kompisar som hade läst det på internet. Men jag vet tyvär ej vad hemsidan hade för namne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Det finns Black Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Har inte hört något om den uppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Det finns Black Edition. Nej det är inte det jag pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.